10.25.2016

Never say never (terveisin justin bieber)


Saatoin vannoa käsi sydämellä, etten enää tule takaisin. Mä olen huono tekemään päätöksiä, mutta vielä huonompi mä olen pysymään niissä. Joten jos joku tämän blogin ehdoton vihaaja (mun lukijat on kyllä kultaa mutta aina niitä muitakin täällä kulkee) lukee tätä postausta, olen syvästi pahoillani! :D En vaan voi pysyä täältä poissa, vaikka heittäisin koko tietokoneen pusikkoon ja juoksisin kiljuen pois.

Lukiessani tuota viimeisintä postaustani mä huomasin, että siinä vaiheessa mä olin oikeasti väsynyt. Väsynyt simsbloggaukseen ja siihen stressiin, jonka se mulle ajoittain toi. Podin useasti huonoa omatuntoa siitä, etten tehnyt postauksia, eikä harrastuksessa pitäisi sellaista olotilaa omasta mielestäni tulla. Sen takia päätinkin, että teen tästä uudesta startista lähtien postauksia vain omaan tahtiini. Välillä niitä saattaa tulla kaksi päivässä, välillä yksi kahdessa kuukaudessa. Bloggausta en kuitenkaan enää lupaa lopettavani, koska tulen kuitenkin aina takaisin.
Kesän aikana tapahtui kaikenlaista, ja mä tunnen nyt oikeasti olevani valmis taas jatkamaan tän blogin pitoa. Saa nähdä miten se onnistuu koulun keskellä (terveisin ihminen, jonka syksy tulee täyttymään kahdeksan tunnin päivistä), mutta yritys ja tahto onnistua on kova.
Perhepostauksia en todennäköisesti enää tee, vaan pääpaino on simieni esittelyssä. Se on pitkään tuntunut oikeimmalta tavalta jatkaa, joten en aio sitä vastaan taistella. Välillä saatan myös esitellä sisustuksia randomkodeista. Ja jos olen reipas, saatan joskus esitellä jonkun sillä hetkellä pelatuimman perheeni.

Paluu on kuitenkin varma, ja normi postausta teen niin pian kuin mahdollista!
Hyvää syksyä kaikille, toivottaa ikäloppu, 16-vuotias hedgehog :D

9 kommenttia:

  1. Hassu yhteensattuma. Oliko päivä vai pari sit ku kävin täällä ja mietin et olis kiva kuulla hedgehogin kuulumisia ja harmittelin ittekseni kun lopetit.

    Mutta siis mahtava juttu! Vaikka ite oonkin melkosen satavarmasti lopettanut simstarinoinnin ja Simsiäkään en varmaan kovin montaa kertaa enää avaa, niin simsblogeja on ihan hauska lukea ja varmaan saat musta vakiovieraan :D
    Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua! En todellakaan tarkoita tätä pahalla, mutta jotenkin olet ihan viimeinen ihminen jolta odotin kommenttia :D Ihan vain sen takia, että lopetit itse simstarinoinnin! Tietysti kivempi näin c:
      Joo, vähän ehkä kaduttaa se että niin jyrkästi olin lähtemässä kesäkuussa täältä...kun aloin suunnitelemaan tätä paluuta syyskuusta(?) lähtien. Mun piti julkaistakin tää postaus jo syysloman alkaessa (14.10..), mutta toisin kävi paluu venähtikin ihan tän kuun lopulle. Saa nähdä, miten usein ehdin postauksia tekemään ja julkaisemaan...tänäänkin tulin ihan rättiväsyneenä koulusta kahdeksan tunnin päivän jälkeen XD

      Mutta joo, kiva jos tulet jatkossakin kommentoimaan! :) <3
      -hedgehog-

      Poista
  2. Oi jes! Olet palannut! :3 Tervetuloa takaisin, Hedgehog. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, kiitos :D Feeks good to be back (joo tuntuu hyvältä olla selkä hehhe)

      -hedgehog-

      Poista
    2. Tän siitä saa kun kirjottaa kännykällä vastausta kommenttiin. Siis feels good to be back XDDDD

      Poista
  3. Yyyuuh, ihana että oot takas koska sun blogi on kyllä yks lemppareista ::D💖

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että mun (siis MUN, omg) blogi on yks sun lemppareista ;_; :D

      -hedgehog-

      Poista
  4. Voin niiiin samaistua. Itellä kävi samalla tavalla. Lopetin simsbloggauksen, ja sitten parin kuukauden päästä palasinkin. Nyt oon tehnyt postauksia tasan niin kuin huvittaa, välillä oon ihan unohtanut koko homman, mutta niin se mulla parhaiten sujuu, eikä stressistä asiaa koskien ole tietoalaan. :D

    Mutta ihanaa että olet takaisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, yksi samaistuja :D

      Ja mustakin on kiva olla taas täällä ja postata kaikkea tyhmää! ;D
      -hedgehog-

      Poista