12.15.2015

Jouluextra #3: Lempiblogit


Jo tokavika jouluextra ;__; Aika menee liian nopeeta, kohta on jo joulu ja ääää. Muistakaapas kaikki lapset sitten katsoa aamulla joulurauhan julistusta riisipuurokulho käsissänne! :DD
No ei. Nyt aiheeseen - eli lemppariblogeihin! Mullahan on siis tuolla blogilistalla vaikka kuinka monta blogia, ja jotkut ovat varmaan jo lopettaneetkin. (josta voi päätellä etten oikein päivittele sitä tarpeeksi usein :DD)
Mutta jos käykin niin että joku blogin omistava (ja sellaisen blogin mikä on tuolla mun listalla) lukee tätä eikä bongaakaan omaa blogiaan, niin pliis don't be mad. En tarkoita sillä pahaa, ja listaamani blogit ovat muutamat sellaisia joita olen seurannut jo ennen oman Blogger-tilin tekoa. Olette kaikki kivoja silti <3

Nyt asiaan! --->
(niin ja ei oo paremmuusjärjestyksessä)


Jennin Simsnurkkaus (Jenni)

Mitä mun Jennistä nyt pitäisi sanoa :D Ainakin se, että oon tätä Simsnurkkausta lukenut jo ennen uudelleenaloitusta, ja sitten muutamia edellisiäkin Jennin blogeja. Jennillä on aina sellaset ulkoasut sen kaikissa blogeissa että oon vaan silleen miten joku osaa ;_; Ja simitkin on ihan priimalaatua! Kuten kirjoitustaidotkin :3

Pisaran tarinat (Pisara)

Tämä ei siis ole Pisaran yhdenkään blogin nimi, vaan linkki vie hänen Blogger-profiiliinsa josta löytyy kaikki hänen tarinansa. Olen lukenut niitäkin kauan, ja tykkään vaan ihan sikana. Niissä tarinoissa on joku juttu mikä saa mut lukemaan niitä jo valmiitakin tarinoita aina uudelleen ja uudelleen :D

More Than Sims (JulyEdith)

JulyEdithin blogia olen myös seuraillut kauankauankauan. Ihailtavaa, miten sen ikäinen voi kirjoittaa niin hyvin. Päivittelen sitä aina :D Lisäksi ulkoasu on tosi hieno! Eniten huomion kiinnittää aina toi banneri, joka on uskomattoman hieno. Mulle tulee siitä bannerissa olevien simien yläpuolella lukevasta tekstistä aina mieleen se biisi, jonka Lana Del Rey lauloi Maleficent-leffan soundtrackille c: Biisi on siis tämä. Vaikkei ne sanat oo edes samat niin silti aina toi sama kappale alkaa soimaan mun päässä ;D
JulyEdithän nyt ilmeisesti lopettaa simsbloggauksen (saa korjata, jos olen väärässä) kohta, mutta toivottavasti se ei estä jonkun random 15-vuotiaan ylistystä sen blogista. XD

Kaunialan elämää (Usvis)

Tää stoori on jotain niin kultaa, että en ehkä kestä. Kaikki simsin pelejä kauan pelanneet tietää legendaarisen Kaunialan naapuruston ja sen perheet, joista tunnetuimpana varmaan Goottilat. Kyllä, olen pelannut joskus ja aina se menee siihen että käräytän Toni Lorulan rysän päältä ja naitan Cassandran sen jollekin frendille jonka nimi on Taneli :D Tässä siis kerrotaan aina vuorotellen jokaisen Kaunialan perheen elämästä!

Simposing (Cube)

Kuten Kaunialan elämää, Simposingissakin näkyy vain ja ainoastaan sims kakkosta. Joka on muuten kolmosen jälkeen lempparini :3
Cubella on tosi hienoja hahmoja tarinoissaan, ja juoni on niissä aina hyvin kirjoitettu, eli se punainen lanka löytyy. Tällä hetkellä Simposingissa pyörii kaksi tarinaa, ja yksi on valmis. Kannattaa mennä lukemaan.

Homeland (Irvikissa)

Irvis...voi hyvänen aika, siis se tarina on täydellisyyttä. Kaikki kuvat ja teksti on vaan niin hyviä. Ja blogin ulkoasukin on tosi mahtava!



Tässä oli tämä extra. Viiden päivän päästä taas uusi, ja samalla viimeinen! :o
-hedgehog-

(ps. Jos jossain kohtaa on oudossa paikkaa kirjaimia tai välimerkkejä tjs., se johtuu mun kissasta joka käveli tässä näppäimistön päällä. Deletoin mahdollisimman monta bongaamaani virhettä, mutta kaikkia en välttis oo huomannu)

5 kommenttia:

  1. Olipas piristävä postinki tänne harmaaseen keliin. <3 <3

    VastaaPoista
  2. Voi herranen aika ;_; Mä punastuin taas vaihteeksi ;_;
    Kiitos. Anteeksi. Kiitos.

    <3

    Ei pysty sanomaan muuta!
    - Irvis/Homeland

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei mitään :"D Nyt mä oon ihan vaikeena täällä kun muut on ihan vaikeina mun kehuista! ;D
      -hedgehog-

      Poista
  3. Oooh, olen otettu :3 Tässähän ihan punastuu, kiitos päivän piristyksestä ja hyvää joulua (tosin lumetonta ainakin täällä päin:D) sinne♥

    VastaaPoista