11.22.2015

Randomkuvia pt.2


Eli tässä tän iltaisen photoshootingini parhaimmat otokset! :D
Mulla on nyt simsissä sellanen tilanne että en oikeen jaksa pelata, mutta kuvaus sekä lavastus maistuu. Joten joo. Perhepostaus tulee kun ehdin ja jaksan sen tehdä, viime aikoina olen kirjoittanut taas uutta tarinaa ja katsonut yhtä lemppariohjelmaa _ikinä_ taas uudelleen. Tai no, niitä tiettyjä jaksoja jotka on omia lemppareita mut :D
KUVIIN --->

Ton muikkelin silmämeikit tuo sille sellasen tosi väsyneen ilmeen :D
"huhuh, pikkujoulut lähti vähän käsistä. No siis Pirkka-Elina, mitä sä oikeen kuvittelet että me tehtiin siellä? -.- Huoh"
Tää on jotenkin kauheen tunteita täynnä oleva kuva kun ton tytyn ilme on tollanen don't kill me or touch me pls

Ja tää on vaan muuten sellanen :3-kuva. 
Well hello there :D Pelkällä vaatteiden vaihdolla toi edellisissä kuvissa suht koht kiltiltä näyttänyt mies saatiinkin kivenkovaksi gangsteriksi c; Mikä komistus silti!
Tää olis muuten ollut ihan sikahyvä shotti (hehheh) mutta perkeleen pose player-juttu päätti sitten että hei mäkin haluun kuvaan! Mrrh.
Tätä ei varmaan tarvii edes selitellä kauheesti? Dominoiva tunnelma. Tai jotain sinnepäin.

Nyt toi tukka alkaakin jo näyttämään mun silmissä järkyltä, eikä se sovi tolle tyypille yhtään. Mut ei kyllä mikään muukaan hiustyyli mun ladattukokoelmista menny tolle. Höh :c

Ja tähän voi kai päättää postauksen. Huehue.

Eli en mä turhaan näitä kuvia tähän pistänyt. Suunnitelmissa (huom, suunnitelmissa koska mulla on kaatunut liian monta tarinaa siihen että kiinnostus on lopahtanut kuin lehmänhäntä) on että tästä tulisi sellanen lyhyt tarina, suunnilleen osan kestävä. Katsotaan saanko idean toimimaan. Mulla on kyllä pitempikin juoni tän ministoorin varalle, että lisää voi tulla tarinaan jos saisin edes ensimmäisen osan julkastuksi. :d
Helmikuussa tulee muuten muistaakseni blogille puoltoista vuotta täyteen! Tuli tämä mieleen kun luin Lukijan uusinta postausta, jossa hän sanoi sitten ikään kuin ohimennen että 'hei, maaliskuussa mun blogi täyttää vuoden' :D Itse olin suunnitellut jotain extrapostausta tän mun blogin 1-vuotispäiville mutta arvatkaapa muistinko ideoitani toteuttaa :))) No en tietystikään! Joten siksi ehkä jotain extranpätkää voisi multa oottaa sillon helmikuun tienoilla. Tai sit jos en muista sitäkään, niin ens vuoden elokuussa tää blogi täyttää kaks vuotta, et sillon viimestään. Suunnittelen aika paljonkin jo ensi vuotta XD

Mutta nyt lopetan postauksen, koska kello on puol kakstoista ja mun pitäis olla jo nukkumassa. Joten sommoro.
-hedgehog-




5 kommenttia:

  1. Ahahahahaha nauroinko tuolle yhdelle kuvalle :'''''D
    Koska.
    Koska.

    Koska REMEMBER?

    Eikä tää oo nyt mitään valitusta tyyliin "yhyhyy sama pose minun pose et ikinä saa käyttää", vaan hämmennyin vaan niin totaalisesti kun olin just pari päivää sit kattonu tota osaa ja näin vaan koko ajan Nicholaksen naaman tuossa :---D

    Ei mulla muuta.

    VastaaPoista
  2. Höh. Tuo remember-teksti on siis linkki. Klikkaa sitä ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaan nyt tähän, mut siis APUA :D Aikamoinen sattuma! Mullakin tuli heti DLT mieleen ku rustasin ton yhen kuvan tekstiä ja laitoin siihen että joo täähän näyttää ihan gangsterilta XD

      -hedgehog-

      Poista
  3. Mä oon ollu varmaa miljoonatuhattasataakymmentä vuotta pois koko Sims yhteisöstä D: Mut jooh, kiva postaus oli, ehkä iteki avaan joku päivä taas kolmosen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, välillä täytyy pitää breikkiä simsistä(kin) jos ei vaan jaksa mitään siihen liittyvää.
      Kiva että tykkäsit postauksesta, vaikka tällänen lyhyt nyt olikin c:
      -hedgehog-

      Poista