8.27.2015

Mun nimi on Agnes



MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA??
No sitä, että sims 3 on VIHDOIN mun! :D

Sain sen siis tänään, ja juoksin (voiko netissä juosta dunno) kaikille lataussivuille etsimään korvaavia ja muita juttuja mitä todellakin tulen tarvitsemaan pelissä. En nyt ole vielä ehtinyt lataamaan kamalasti koska menen aina hypettämään etsimiäni juttuja CASiin mutta joo. Jotain edistystä on havaittavissa siihen mistä aloitin? Kyllähän te nyt tiedätte millaisia simit on ilman ladattuja. Meinasin purskahtaa itkuun D":
Mutta siis otsikko tulee tosiaankin tämän naissimin nimestä. Sanokaa hei Agnekselle!

MOI AGNES! <<33

Agnes: Moi.
Dude, sä et jaksa edes heilauttaa kättäsi tervehdykseksi. Ilmeisesti simini ovat tuomittuja laiskuuteen kuten minäkin. Älkääkä välittäkö noista kamalista "rakennekynsistä", unohdin ottaa ne pois. Agnes on siis alunperin ladattu sim, mutta läträsin naaman sitten sellaiseksi että olen siihen itse jotenkuten tyytyväinen. Hame on mitä on mutta paita on mukiinmenevä. Ja hiukset. c:

Agnes: Kiitos kun haukuit kynsiäni. Niitten laitattaminen maksoi 78 simoleonia!
Ketään ei kiinnosta, Agnes. Jatket-
Agnes: Muttakun mä haluan kertoa näistä lisää! Siis tää väri oli kuulemma tosi in, ja sit se kosmetologi sanos et-
Nyt hiljaa.

Agnes: Fine.

Kiitos. Mutta toisaalta lopetitkin Agnes kälätyksesi loistavaan kohtaan, sillä postauskin alkaa olla lopuillaan!
Agnes: Mitä? Eiei, täähän oli vasta alku, et sä voi tehdä näin-
Voin, kuten olet huomannut teen mitä haluan. Eli joo, yritän jotain parempaa postausta tehdä tässä joku päivä! Minä ja Agnes kiitämme, ja menemme nyt shoppailemaan lisää vaatteita!
Ainiin, hyvää syksyä. :)

-hedgehog-

(PS! Nää kuvat oli sitten sillä simsin tavallisella kökkökameralla, en ole vielä "ehtinyt" katsoa itselleni kameraa peliin.)

4 kommenttia:

  1. Jee voisinkin alkaa seurailemaan tätä blogia nyt kun sulla on kolmonen! Kun oot mennyt kakkosella niin ei sen kummemmin oo kiinnostanut, mitä nyt välillä käynyt stalkkeroimassa. :D

    Mutta siis, onnea uudesta koneesta! :)

    VastaaPoista
  2. Jee, uusia seuraajia! :D
    Joo, eilinen menikin siinä sitten pitkälti välillä pelatessa ja välillä ladattuja etsiessä. Miten mä en ole voinutkaan muistaa että TS3 on niin kiva peli!

    Ja kiitos. c: Uusi kone on varsin hyvä!
    -hedgehog-

    VastaaPoista
  3. Jee, kolmosta! :) Agnes (Sormet ristissä, että kirjotin oikein xD) on tosi nätti c:. Musta ei vieläkään ole purkamaan mitään, mutta ehkä mua ei vaan ole luotu Sims-expertiksi :D. Onnea multa kans uudesta koneesta! :3 Mäkin olen pistänyt uuden postauksen ulos, voisitko käydä kurkkaamassa (ellet oo jo)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, Agnes (meni muuten mullakin tosi monta kertaa väärin kun kirjotin mut siis meni sulla oikeen)
      Jee, kolmonen! ;D
      Ja kiitos onnentoivotuksista :3 Olen muistaakseni käynyt katsomassa sen sun postauksen mutta kommentoida en ole tainut. Vähän laiskuttanut tässä :D

      -hedgehog-

      Poista