6.11.2016

Randomkuvia pt.3


Ja taas olen sorvin ääressä liian pitkän tauon jälkeen! Perhepostaus Pancakesin perheestä on tekeillä, mutta viime aikoina ei ole tehnyt vaan mieli pelata sillä perheellä. Sen sijaan olen aloittanut paljon uusia perheitä, siistinyt kaupunkieni townieita ja vaikka mitä muuta. :D
Sims 4 on buginut mulla viime aikoina ihan hitosti. En tiedä tarkkaa syytä, mutta epäilen sen olevan mun ladatuissa. Täytyy siis alkaa siistimään sitäkin kansiota joku kaunis päivä. On vaan niin rasittavaa hommaa että ahdistaa jo ajatuskin :"D
Nyt kuitenkin kuviin! --->

Tiiättekö sen tunteen, kun sun sim tappelee...

...VIIKATEMIEHEN kanssa? :"D
Todellisuudessa ne ei ees tapellu "oikeesti", nelosessahan on nimittäin se toiminto että voi harjoitella tappelua. Ystävällinen-valikossa :DDDDD


Samassa kaupungissa eleli tekemäni sim (joka on kuvassa vasemmalla) miehensä kanssa. Kummatkin olivat täysin vaaleaihoisia, ja odotin ihan paskat housussa (mitä ihmettä hedgehog) niiden skidin syntymää.


Ymmärtänette siis järkytykseni, kun vauva syntyi.
se
on
jumanskekka
tummaihoinen.
MITEN????
Mä en käsitä tota vieläkään, siis kummatkin vanhemmat oli 100% vaaleaihoisia! Eikä tää nainen ollut edes pettänyt miestään kenenkään tummaihoisen duden kanssa. Hyvin häiritsevää. Voiko muka olla, että simsissä voi vaaleaihoiset vanhemmat saada tummaihoisen skidin? Sellainenhan geneettinen mahdollisuus on kai olemassa, mutta se mahdollisuus on niin häviävä että huh.  
Sitten eräs toinen simini (joka lyllertää tuolla kauempana) sai kutsun ystävänsä syntymäpäiväkahveille. Ekaks kaikki näytti ihan normilta, muutama eksynyt vieras odotteli päivänsankaria saapuvaksi. Olipahan aikaa selailla Simbookia, kun venattiin että pääsis kakkua syömään.

Sitten se luku alkoi kasvaa. Mä aloin jo tässä vaiheessa kurtistella kulmiani; neljä simiä tuijotti apaattisina kännyköihinsä.

Tässä vaiheessa olin jo niin hämmentynyt että huh. Niinku miksi? Miten? Koskaan ennen en oo nähnyt noin monta simiä kattomassa kännyköitään SAMAAN AIKAAN. :DD

Loppuun kuva eräästä lapsesta, joka oli hyvin vihainen tyhmän koulupäivän jälkeen. Se ragetti asiasta myös siskolleen (nutturapää tuossa takana) ja sai torut äidiltään. Tätä nykyä heidän välinsä ovat kuitenkin jo parantuneet, hurraaaaaa! 
Oli ehkä maailman lyhyin postaus, mutta nää kuvat mulla oli homehtuneena kansiossa. :D
Yritän saada mahd. pian Pancakesin perheestä jotain matskua postingin muotoon!

-hedgehog-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti