12.03.2015

Smith-Djovorenko: Yksi synnytys ja kaksi muodonmuutosta


Whee, uudenlainen kuva tuossa alussa :D Miksi tuota kuvaa kutsutaan kun on postauksen alussa ja siinä lukee tyyliin justiinsa vaikka otsikko tjs?? En tiedä. Kutsutaan sitä vaikka otsikkokuvaksi. (joka on todella huonolaatuinen koska tajusin vasta nyt kirjoittaessani etten muokannut sitä XD)

MUTTA ALOITETAAN
(Tässäkään postauksessa ei ole paljoa kuvia, don't kill me pls koska postinkeja voi sit tulla nopeemmi jos ne on lyhyitä)

Sergey the kahvilähetti sai ylennyksen tasolle 2! Ehkä jonain päivänä se pääsee moguliksi, johon mun kaikista simeistä on päässyt yksi. Ja se perhe on mulla yhä :DD Muistaakseni samainen sim sai kauheat huudot siitä kun hänen ensimmäinen lapsensa oli avioton..

Sergey Bond- Spectre. :DDD Miten tylsä elämä mulla on kun muokkailen salakavalasti kaikkia mukahauskoja juttuja tonne taustoille. Jos mun vitsit on teidän mielestä vaan myötähäpeää herättäviä, sanokaa toki niin lopetan. Mun mielestä mä nimittäin olen todella myötähäpeää herättävä ihminen mutta joo :D

Sergey sai kyydin towniesimiltä joka on tällanen tyypillinen tumma iho-vaalea tukka-tyyppi. Hyi satan.

Miksi osaan ottaa kuvani tylsistä kohdista? Siis eihän tässä oo mitään järkeä.

Twinbrook ja sen kauniit naiset. Oksensin juuri suuhuni vähän c:

Ilme tasoa korvaamaton :Dd

Ton randomin kasvot ei näy tossa kauheen hyvin mutta ne muistutti mua ihan JEESUKSEN KASVOISTA :DDD Sitten mulle tulee heti mieleen yks vuoden takanen lööppi kun iltasanomat uutisoi, siis _uutisoi_ että JOHANNA TUKIAISEN TUKKAAN ON ILMESTYNYT JEESUKSEN KASVOT ALL HAIL
Olin vaan että mitä. Siis tästäkö pitää uutisoida XD
Niin liitin sen kuvan sitten tähän. En tiedä miksi.

Huomasin myös että joistain kuvista tuli ihan ylimuokatun näköisiä sen takia että unohdin muokanneeni osan niistä jo :D Tässä yksi sellainen. Kai.

Fashion emergency, call an ambulance like RIIGHT NOOW
Hurrrrrr.

Random mummo, jonka takana on raskaana oleva nainen. Kiintoisaa. Teksti kuvastaa sitä AHAA!-ilmettä mun kasvoilla kun tajusin että ei hitto, tuo dudehan näyttää Jacob Blackilta Twilighteistä! Miten muuten onnistunkin aina mainitsemaan Twilightin jokaisessa postauksessa, vaikka vihaan niitä leffoja. (silti katoin sen ekan tänään what's happening)

Nätti taivas :3

Ja päivä 3 (?) alkaa! :D Mietin yhä mitä Sergey näkee tuolla kuvan reunojen ulkopuolella. Siis oikeasti. Neitsyt Marian? Helikopterin? Emmendal-juustoa? KUN SE KATTOO TONNE KAUKAISUUTEEN TOLLEE HÄIRITTEVÄSTI

c-:

Tää dude kattoo Jeesusta. Adelynn on siis justiinsa pääsemässä töistä. Eli päivä 3 meni siinä. Enkä tiedä mitä noi läiskät tossa kuvan yläreunassa on D: Outoa, outoa.

Jaakoppi, vaikka et saanut Bellaa, älä stalkkeroi mun girliä. (vaikkei se ees kato Adelynniin päin mut SILTI)

KAUHEA PIPO XD
Ja kiva kun toi chokerikin on jäänyt tohon asuun, sopii siihen kun nyrkki silmään. Eiku mitä
Ilme 6/5 :DDD
Tässä vaiheessa olen pitänyt kirjoittamisessa ainakin viikon tauon (huh), mutta yritän nyt jatkaa tekstien rustaamista luontevasti. MUTTA jos koet että kirjoitukseni on seuraavan kuvan tekstistä lähtien kökköä, se todennäköisesti johtuu tauostani.
Jatketaan --->

You know what happens next. OKSENNUSTA VERTA JA SUOLENPÄTKIÄ >:)
Hehhe.

Sitten jatkettiin salaatin tekoa!

Ja syötiin se yksin, koska hei eihän Sergeytä nyt kiinnosta tyttöystävänsä :))

Se kato sivistää itteään! 
Ihana taivas :3 Ainoa vaan että noi tähdet näyttää mun mielestä ihan älyttömän isoilta, eikä se ainakaan realistisuutta lisää :D


Sergey on herrasmies; kääntää heti katseensa pois kun alaston tyttöystävä astuu suihkusta :D

Ja sit aamulla Adelynn nousee ilman käskyäni...
(kuulostipa kauheelta muuten XD)

...ja TSÄDÄM, tyttö on raskaana!
Kauhee yöasu muuten, mut en jaksanu vaihtaa sitä sit enää ku ei se oo pointtina.

Sisustin sitten tulevalle skidille nopeeta huoneen :3 (en tiedä miks mun on pitäny laittaa tohon kehdon vieren ruukku missä on _osmankäämejä_ mut iha sama. rebel mä)

Ilmakuvaa. On siis se minkä muistaakseni aloituspostauksessa esittelin mahdollisena lastenhuoneena :D
Sergeyn lähdettyä töihin Adelynn (lue: minä) päättää lähteä astetta hardcorempana kohti kirjastoa! 
En muista simin koko nimeä, mutta etunimi taisi olla Tahvo. Olen nähnyt kyseisen ukkelin monien muidenkin postauksissa :D

Pieni tukan- ja parranleikkuu (+ kulmien trimmaus) teki kuitenkin hälle ihan hyvää!
Korvat on kuitenkin toivoton tapaus. En voi mitään sille, että tää sim muistuttaa hiuksiaan lukuunottamatta mua Kaj Kunnaksesta XD Noi korvattt

Ja siinä meidän Addu :3 Enkä tarkoita Adidasta tai Adelea. Hehheh välillä mun vitsit naurattaa mua itteänikin.
Ja..mm, kiintoisan näköinen mummeli. Vanhuksissa on se tyhmä juttu että niillehän voi muistaakseni laittaa arkiasuksi sen yhden yömekon. Tässä on tulos.

Mutta kas noin! Hedgehog the wizard.

MUT EI, NYT MUSTA TODELLA TUNTUU ETTÄ JAAKOPPI JAHTAA MUN ADELYNNIÄ D:
Meanwhile in the Smith-Djovorenko residence.
(i can see the booty)

Meet this random dude!

Jonka kimppuun tämä mummeli päätti hyökätä. Random dude seems offended.

"Mä siis niin näin kun sä kyyläsit sitä platinablondia siellä kahvilassa kaks viikkoa sitten kello 15.30! Miten sä Kalevi-Jaana kehtaat tehä tän _mulle_? Tiedäksä kuka _mä_ oon? TIIÄKSÄ?"

Dramatic makeup eikun breakup.

Eron jälkeen mummeli yritti jatkaa keskustelua tavalliseen tapaan. Random dude ei kuitenkaan näyttänyt kiinnostuvan.
Ei tosin, oon täysin ton randon duden puolella siitä syystä että jos sä eroat sun miesystävästä tolleen dramatically (pardon my finglish) niin ei ehkä kannata aloittaa sen kanssa heti keskustelua tyyliin jostain kaurapuurosta koskenkorvan kera.
Kuinka kaunis :3 Tässä vaiheessa muistan olleeni jo muutaman tunnin pelattuani sen verran väsynyt Twinbrookin epämiellyttävän näköisiin simeihin (toi on vielä kauniisti sanottu) että tälle naikkoselle en jaksanut alkaa vääntää mitään makeoveria.
Kenelle se vilkuttaa?

Aa, tälle! Muistaakseni tämä neitonen on tuon ryppynaikkosen tytär. Joka on hyvin isosti raskaana.
Ja joka myös vaikuttaa hyvin passiiviselta äitinsä tervehdyksille.

O OU :DDD THIS ISN'T HAPPENING

Nainen: KaiKKi oN hYvinn c:

Sen äiti kuiteski friikkaa.


En voi olla ainoo kuka kattos heti et toi synnyttävän naisen takana oleva nainen on Adelynn.

Hän on kuitenkin tässä! (ja kauheilla silmälaseilla varustettuna)
Jos ihmettelette miksi Adelynn pystyy käymään vielä töissä vaikka on raskaana niin oon joskus ladannu sen Nraasin modin joka tämän mahdollistaa. Suosittelen, sillä sillon naissimeilläkin on edes pieni mahdollisuus saada saavutettua tyyliin elämänhaave vaikka bisnesuralla tasolle 8 pääsemisestä. Mun naissim yhdestä toisesta perheestä saavutti tän tavoitteen juurikin kyseisen modin ansiosta, ja sekin pullautti sen kaks lasta et jooo.
Ei Adelynniä kyllä paljoa kiinnosta vaikka toinen huutaa kivusta siinä vieressä! :D Simini ovat todella hyvin käyttäytyviä ja avuliaita kanssasimejään kohtaan.

Adelynnin lähetin tässä välissä kotiin tehtäväpalkki täynnä julmia käskyjäni (onko se tehtäväpalkki siis se missä näkyy tyyliin et sim syö ja käy töissä ymym?? en tiedä). Tätä randomnaista oli nimittäin PAKKO jäädä seuraamaan.

Sanoinko jo jotakin näistä mukavista, ystävällisistä simeistä? Tuntuu jotenkin että Twinbrookissa simit on joko rumia tai sitten uskomattoman huonosti käyttäytyviä. Välillä kumpaakin.
TÄMÄKÖ TAAS

No, ainakin osoittaa olevansa helskutin säikkynä random naikkosen synnytyksestä eikä esimerkiksi tarjoa kyytiä sairaalaan sillä kaarallaan joka nähtiin siinä postauksessa missä tämä sim nähtiin ekaa kertaa. :))

Joten nainen otti ja ajoi sairaalalle sitten itse.

Jäinkin sitten odottelemaan että tämä tulee ulos sieltä, ja niinhän myös kävi! Tietysti lapsi mukana, pieni poika joka ristittiin Jormaksi. (no ei oikeesti, eihän mulla ole mitään valtaa sen nimen päättämiseen)


Tässä oli tämä postaus. Loppu oli vähän kökkö koska myönnän, en oikein jaksanut enää kirjoittaa.
En tosiaan ole pitänyt lupauksestani kiinni ja tehnyt postauksia kaksi per kuukausi. Katsotaan jos siihen tahtiin jossain kohtaa yllän, mutta for now näitä perhepostauksia tulee suunnilleen kuukausittain. Tiedän, se ei ole paljoa mutta no can do. Oon nimittäin päättänyt saada numeroita nostettua koulussa. Valtakunnalliset, äidinkielen kirja-analyysi ja yhteishaku häämöttää ensi vuoden alussa kaikki, ja silloin tää blogi hiljenee kyllä ihan kunnolla. Ilmoittelen siitä sitten tuonnempana.

Multa saattaa tulla uusi postaus jo viikonloppuna. Ajattelin nimittäin että tämän huonohkon pelipostaustahtini vuoksi voisin koittaa joka viikko tän joulukuun ajan tehdä jotain postinkeja esimerkiksi lempilataussivustoista ja muista vastaavista. Niihin ei nimittäin tarvitsisi ainakaan noita kuvia muokata, joka syö multa yllättävän paljon aikaa ja innostusta postauksien kirjoitukselle. En tiedä miksi.
Mutta joo! Hyvää joulunodotusta kaikille :3
-hedgehog-

EDIT// Muutamat vikat kuvat tässä postauksessa voi näyttää epämuokatuilta koska tajusin just että niinhän saattoikin käydä. Siis niin, etten muokannut niitä. Pahoittelen D:





















4 kommenttia:

  1. Ihan kiva postaus. :) En tiedä oonko ite niin tottunut tai jotain, mutta joidenkin kuvien puhekuplat häirisi tosi paljon. En tiedä olenko jotenkin omituinen tai jotain (huomaa samanlainen kirjoitustyyli kuin edellisessä lauseessa. :D) mutta ihan pelkästään normaalia peliä pelatessanikin otan plumbotit ja puhekuplat pois. :P

    -Lukija-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista!
      Ja joo, voin ottaa ne seuraavaan postaukseen pois. Muistaakseni sanoin joskus että jos ketään ei haittaa, pidän ne siinä pelissä kuviakin ottaessa mukana koska kun simit esimerkiksi harjoittelee jotain taitoa niin se palkki siinä yläpuolella jelppii hirmusti. Näen siitä siis helpommin missä mennään ;D

      Mutta joo, otan ne seuraavaan postaukseen pois. En viitsinyt (don't kill me) rajata niitä kuvista pois koska sitten ne ois näyttäny ihan vammasilta (kuvat siis hehhe).

      -hedgehog-

      Poista
  2. Ei jestas, oot muuten oikeassa et toi tyyppi näytti ihan Jacob Blackilta whatever his name was :D Sun finglish tarttuu!

    "En voi olla ainoo kuka kattos heti et toi synnyttävän naisen takana oleva nainen on Adelynn."
    Et olekaan. Tunnustan.

    Toi Jorma tossa lopussa oli kyllä ihan viimenen räkätys mulle, nyt nukkumaan :'D
    Sori laaduton kommentti mut piti päästä sanomaan jotain!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän kommentista, joka ei kyllä imo ollut yhtään laaduton :D
      Ja joo, finglish on elämä. Tartutan sen kaikkiin hähähääh >:)

      Ja nyt mua naurattaa itteekin vähän toi vikan kuvan teksti XD Menisin iteki nukkuu mut yläkerrassa pidetään just nyt jotain kauheita bileitä (=musiikin jumputus ja ihmisten kiljunta ja muut sekalaiset äänet kuuluu meille) joten eipä tuu siitäkään mitään.

      Mutta joo, kiitän kovasti kommentista c:
      -hedgehog-

      Poista